Klienditeenindaja

Metrosert otsib oma meeskonda klienditeenindajat, kelle ülesanne on tagada klientidele professionaalne ja kvaliteetne teeninduskogemus.

Tööülesanded:

  • Klientide ja mõõtevahendite vastuvõtmine ning haldamine vastavalt protseduurireeglitele;
  • Ettevõtte teenuste, hindade ja tingimuste kohta täpse ja selge teabe jagamine;
  • Igapäevatööga seotud dokumentide vormistamine raamatupidamis- ja kliendihaldusprogrammis;
  • Kliendiandmete ja mõõtevahendite haldamine infosüsteemides (sh MÕIS). Kalibreerimiskutsete edastamine;
  • Koostöö laboriga tööde õigeaegseks ja korrektseks teostamiseks;
  • Klientide teavitamine tööde täitmisest ning maksemeeldetuletuste saatmine.

Ootused kandidaadile:

  • Sujuv eesti keel kõnes ja kirjas ning vene ja inglise keel suhtlustasandil;
  • Hea arvutikasutusoskus (MS Office, infosüsteemid);
  • Täpsus, kohusetundlikkus, orienteeritus meeskonnatööle ja väga hea suhtlemisoskus;
  • Valmisolek õppida ja end täiendada klienditeeninduse valdkonnas;
  • Tehnikaalased teadmised on eeliseks;
  • Soov aktiivselt panustada meeskonna edusse.

Omalt poolt pakume:.

  • Huvitavat ja mitmekülgset tööd;
  • Kompetentset ja toetavat meeskonda;
  • Tööaega: E–N 8.00–16.30 ja R 8.00–15.00;
  • Mitmekülgset motivatsioonipaketti: tervise- ja õnnetusjuhtumikindlustust; spordikompensatsiooni ja toetusi tähtsate sündmuste puhul;
  • Võimalus osaleda koolitustel, mis toetavad sinu erialast arengut;
  • Häid töötingimusi: kaasaegset töökeskkonda ja 35 kalendripäeva põhipuhkust.

Tule tee tööd, mis kujundab Eesti tulevikku läbi teaduse, täpsuse ja kvaliteedi!

Kandideeri SIIN.

 

    Vastame Teie päringule esimesel võimalusel.