Klienditeenindaja
Metrosert otsib oma meeskonda klienditeenindajat, kelle ülesanne on tagada klientidele professionaalne ja kvaliteetne teeninduskogemus.
Tööülesanded:
- Klientide ja mõõtevahendite vastuvõtmine ning haldamine vastavalt protseduurireeglitele;
- Ettevõtte teenuste, hindade ja tingimuste kohta täpse ja selge teabe jagamine;
- Igapäevatööga seotud dokumentide vormistamine raamatupidamis- ja kliendihaldusprogrammis;
- Kliendiandmete ja mõõtevahendite haldamine infosüsteemides (sh MÕIS). Kalibreerimiskutsete edastamine;
- Koostöö laboriga tööde õigeaegseks ja korrektseks teostamiseks;
- Klientide teavitamine tööde täitmisest ning maksemeeldetuletuste saatmine.
Ootused kandidaadile:
- Sujuv eesti keel kõnes ja kirjas ning vene ja inglise keel suhtlustasandil;
- Hea arvutikasutusoskus (MS Office, infosüsteemid);
- Täpsus, kohusetundlikkus, orienteeritus meeskonnatööle ja väga hea suhtlemisoskus;
- Valmisolek õppida ja end täiendada klienditeeninduse valdkonnas;
- Tehnikaalased teadmised on eeliseks;
- Soov aktiivselt panustada meeskonna edusse.
Omalt poolt pakume:.
- Huvitavat ja mitmekülgset tööd;
- Kompetentset ja toetavat meeskonda;
- Tööaega: E–N 8.00–16.30 ja R 8.00–15.00;
- Mitmekülgset motivatsioonipaketti: tervise- ja õnnetusjuhtumikindlustust; spordikompensatsiooni ja toetusi tähtsate sündmuste puhul;
- Võimalus osaleda koolitustel, mis toetavad sinu erialast arengut;
- Häid töötingimusi: kaasaegset töökeskkonda ja 35 kalendripäeva põhipuhkust.
Tule tee tööd, mis kujundab Eesti tulevikku läbi teaduse, täpsuse ja kvaliteedi!
Kandideeri SIIN.